Klachtenregeling
Daarom doen we er alles aan om jou (jullie) en je baby goed te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over de geleverde zorg.
Vragen, twijfels, ontevreden?
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen?
Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl
Wij proberen, eventueel samen met de klachtenfunctionaris, je klacht binnen zes weken af te handelen.
Als je er met ons en de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kan je je klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Verloskunde. Deze onafhankelijke instantie onderzoekt en beoordeelt of je klacht gegrond is. Zij doet hierover een bindende uitspraak.